Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бур’ян С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Пушкар М. В. 
Регулювання напруги асинхронних генераторів з самозбудженням за допомогою сімісторно-комутованої конденсаторної батареї [Електронний ресурс] / М. В. Пушкар, С. О. Бур’ян, В. В. Михайленко // Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України. - 2014. - Вип. 39. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PIED_2014_39_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Печеник М. В. 
Дослідження характеру зміни втрат енергії в електромеханічній системі стрічкового конвеєра під час пуску [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Наумчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 2. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_2_10
Проведено дослідження розподілу енергетичних втрат в електромеханічній системі магістрального стрічкового конвеєра за варіацій часу пуску з використанням замкненої системи керування та оптимального регулятора, з точки зору енергетичної ефективності, напруги, а також за різної інтенсивності розгону і коливання навантаження на тяговому органі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.541 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Печеник М. В. 
Дослідження втрат енергії в електромеханічній системі конвеєра при плавній зміні навантаження [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Наумчук // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. - 2015. - Вип. 2. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emezs_2015_2_10
З метою стабілізації об'ємного завантаження стрічки конвеєра запропоновано структуру замкнутої системи регулювання лінійної швидкості тягового органу у функції вантажопотоку. На підставі одержаної моделі електромеханічної системи конвеєрної установки, представленої у вигляді чотиримасової структурної схеми, наведено результати дослідження енергетичних характеристик електропривода.С целью стабилизации объемной загрузки ленты конвейера предложена структура замкнутой системы регулирования линейной скорости тягового органа в функции грузопотока. На основании полученной модели электромеханической системы конвейерной установки, представленной в виде четырехмассовой структурной схемы, приведены результаты исследования энергетических характеристик электропривода.In order to stabilize volume loading of belt conveyor proposed structure of a closed system of regulation linear velocity а pulling unit as a function of cargo flow. Based on obtained model electromechanical system pipeline installation as four-mass block diagram shows the results of the study of the electric power characteristics.Розглянуто питання забезпечення енергетичною ефективністю режимів роботи конвеєра при безперервній зміні реального вантажопотоку. Для стабілізації об'ємного завантаження тягового органу конвеєра використана схема замкнутої системи регулювання лінійної швидкості стрічки у функції вантажопотоку. Складено модель стрічки конвеєра з десятьма координатами стану, що характеризують кінематику переміщення п'яти апроксимуючих мас, та модель керованого асинхронного електропривода. Розроблено модель електромеханічної системи стрічкового конвеєра, яка надана у вигляді чотиримасової структурної схеми. Згідно з отриманими моделями, приведені дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи конвеєра для замкнутої системи регулювання, а саме, оцінка втрат і коефіцієнт корисної дії в електроприводі при постійній швидкості руху тягового органу й при плавній зміні навантаження, що викликане нерівномірністю надходження вантажу на конвеєр. При проведенні вказаних вище досліджень розглядалось два варіанти: з наявністю оптимального регулятора напруги, що дозволяє мінімізувати втрати, та без нього.
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.016 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Печеник М. В. 
Дослідження характеру розподілу втрат під час завантаження конвеєра [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Казьміна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_2_12
Показано актуальність дослідження змін енергетичних втрат в електромеханічній системі конвеєрів і в період їх завантаження до рівня об'ємної продуктивності, включаючи підвищення рівня їх енергоефективності, відповідно до аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових і патентних джерел, пов'язаних з дослідженням режимів роботи безперервної транспортної системи з гнучким тяговим елементом. Розглянуто режим доставки вантажу на конвеєрну стрічку після досягнення його номінальної лінійної швидкості, тобто після перехідного процесу запуску конвеєра. Дослідження проводилося на основі моделі багатомоторного високопродуктивного конвеєра, в якому для зниження рівня середньої напруги гнучкого елемента в замкнутому контурі один з двигунів розміщений в хвостовій частині транспортного механізму. Беручи до уваги вимоги до проектування сучасних електроприводів, розглянуто варіант використання уніфікованих електроприводів з асинхронними електродвигунами однакової потужності. Наведено результати дослідження зміни енергії і ефективності в електромеханічній системі для двох найімовірніших варіантів завантаження стрічкового конвеєра. Розглянуто два варіанти розподілу втрат енергії, а саме: перший варіант - за відсутності регулятора напруги, який дозволяє мінімізувати втрати в електромеханічному перетворювачі, що виникають через зміни технологічних параметрів стрічкового конвеєра і другий варіант - з оптимальним регулятором напруги в структурі системи управління. Проведено відповідний аналіз розподілу втрат для обох варіантів і визначена доцільність використання закону управління енергією, оптимального для енергоефективності приводних елементів безперервних транспортних систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.818 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Бур’ян С. О. 
Розробка та дослідження оцінювача ККД насоса за допомогою нейронної мережі на базі програмованої логічної інтегральної схеми [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, М. В. Печеник, Г. Ю. Землянухіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 2. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Печеник М. В. 
Дослідження втрат енергії в електроме-ханічній системі конвеєра при регулюван-ні швидкості тягового органу [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Наумчук // Электротехнические и компьютерные системы. - 2014. - № 15. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2014_15_36
З метою стабілізації об'ємного завантаження стрічки конвеєра запропоновано структуру замкнутої системи регулювання лінійної швидкості тягового органу у функції вантажопотоку. На підставі одержаної моделі електромеханічної системи конвеєрної установки, представленої у вигляді чотиримасової структурної схеми, наведено результати дослідження енергетичних характеристик електропривода.С целью стабилизации объемной загрузки ленты конвейера предложена структура замкнутой системы регулирования линейной скорости тягового органа в функции грузопотока. На основании полученной модели электромеханической системы конвейерной установки, представленной в виде четырехмассовой структурной схемы, приведены результаты исследования энергетических характеристик электропривода.In order to stabilize volume loading of belt conveyor proposed structure of a closed system of regulation linear velocity а pulling unit as a function of cargo flow. Based on obtained model electromechanical system pipeline installation as four-mass block diagram shows the results of the study of the electric power characteristics.Розглянуто питання забезпечення енергетичною ефективністю режимів роботи конвеєра при безперервній зміні реального вантажопотоку. Для стабілізації об'ємного завантаження тягового органу конвеєра використана схема замкнутої системи регулювання лінійної швидкості стрічки у функції вантажопотоку. Складено модель стрічки конвеєра з десятьма координатами стану, що характеризують кінематику переміщення п'яти апроксимуючих мас, та модель керованого асинхронного електропривода. Розроблено модель електромеханічної системи стрічкового конвеєра, яка надана у вигляді чотиримасової структурної схеми. Згідно з отриманими моделями, приведені дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи конвеєра для замкнутої системи регулювання, а саме, оцінка втрат і коефіцієнт корисної дії в електроприводі при постійній швидкості руху тягового органу й при плавній зміні навантаження, що викликане нерівномірністю надходження вантажу на конвеєр. При проведенні вказаних вище досліджень розглядалось два варіанти: з наявністю оптимального регулятора напруги, що дозволяє мінімізувати втрати, та без нього.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.389 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бур’ян С. О. 
Дослідження енергоефективності електро-механічної системи насосного комплексу з врахуванням плавної зміни параметрів гідромережі [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, М. В. Печеник // Электротехнические и компьютерные системы. - 2014. - № 15. - С. 162-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2014_15_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бур’ян С. О. 
Оцінювач коефіцієнта корисної дії насосної установки на основі нейронної мережі: експериментальні дослідження [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, А. С. Титаренко, Г. Ю. Землянухіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 195. - С. 132-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_195_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.029 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сенько В. І. 
Перехідні процеси в електричних колах напівпровідникових перетворювачів з дев'ятизонним регулюванням напруги на електротехнологічному навантаженні [Електронний ресурс] / В. І. Сенько, В. В. Михайленко, С. С. Розіскулов, С. О. Бур’ян, Ю. М. Чуняк // Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України. - 2019. - Вип. 53. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PIED_2019_53_12
Виконано моделювання та аналіз усталених і перехідних процесів у трифазних електричних колах з напівпровідниковими перетворювачами, що використовують дев'ятизонне регулювання напруги на електро-технологічному навантаженні, представленому активно-індуктивним опором. Моделювання проведено з використанням методу багатопараметричних функцій, що дозволило спростити складання алгоритмічних рівнянь для аналізу електромагнітних процесів у перетворювачах, в електричних колах яких може бути більше двох незалежних реактивних елементів. Без урахування втрат електроенергії в напівпровідникових комутаторах перетворювачів показано особливості використання фазних напруг мережі електроживлення для реалізації дев'ятизонного регулювання їхньої вихідної напруги. Наведено графіки, що відображають особливості регулювання такої напруги на електротехнологічному навантаженні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.548 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Бур’ян С. А. 
Особливості капілярної поверхні на твердій підкладці в неоднорідному полі [Електронний ресурс] / С. А. Бур’ян // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2016_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бур’ян С. А. 
Особливості оцінки контактного кута на наномасштабі [Електронний ресурс] / С. А. Бур’ян, О. А. Гребньов, В. М. Сисоєв, М. В. Ісаєв // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2018_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бур’ян С. О. 
Дослідження роботи електромеханічної системи автоматизації послідовно з’єднаних насосних установок в пакеті SIMHYDRAULICS [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, М. В. Печеник, Г. Ю. Землянухіна, А. І. Бабарова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 204. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_204_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.634 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Теряєв В. І. 
Узгоджене регулювання координат двигуна-генератора в режимі електричного гальмування [Електронний ресурс] / В. І. Теряєв, С. О. Бур’ян, В. П. Стяжкін // Відновлювана енергетика. - 2020. - № 3. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vien_2020_3_10
Існує ряд установок і технологічних процесів, рух в яких здійснюється за рахунок зовнішнього джерела енергії, а електрична машина, не будучи основним джерелом руху, постійно або періодично перебуває в режимі генераторного електричного гальмування для забезпечення потрібних характеристики робочого процесу. Завдання даного дослідження полягає в розширенні функціональних можливостей генератора і двигуна в режимі електричного гальмування. Поставлена задача вирішується за рахунок регулювання координат електричної машини в генераторному режимі. Особливістю запропонованого способу управління є те, що одна або кілька координат генератора або двигуна в режимі електричного гальмування примусово задаються зовнішнім джерелом енергії, а метою узгодженого регулювання інших координат електричної машини є забезпечення заданого закону перетворення механічної енергії в електричну або алгоритму руху виконавчого органу робочої машини. Наведено приклад синтезу алгоритму управління регульованим електроприводом на основі принципу узгодженого регулювання координат. У прикладі розглядається обернений режим роботи насосної установки гідроакумулюючої електростанції. За критерієм незмінності потужності генерації в умовах зміни рівня рідини синтезований алгоритм частотного управління асинхронної машиною, який реалізується шляхом регулювання розрахункової швидкості холостого ходу двигуна, ротор якого обертається зовнішнім джерелом руху зі швидкістю, яка в загальному випадку може змінюватися за довільним законом. Завданням алгоритму управління є підтримка постійної потужності генерації енергії, незалежно від фактичної швидкості обертання ротора. Поєднання функцій генератора і електродвигуна в єдиному функціональному комплексі забезпечує енергозбереження та поліпшення якісних характеристики технологічних процесів і установок з регульованими електромеханічними системами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 663.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Печеник М. В. 
Аналіз режимів роботи електропривода підвісної канатної дороги при використанні системи векторного керування [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Г. Ю. Землянухіна, Д. В. Руднєв // Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України. - 2021. - Вип. 58. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PIED_2021_58_7
До систем безперервного транспорту, в тому числі й канатним конвеєрам, що призначені для переміщення людей та вантажів, пред'являються досить жорсткі вимоги щодо безпеки та енергетичної ефективності їхньої роботи. Зазвичай підвісні канатні дороги, що експлуатуються, мають нерегульований електропривод із системою плавного пуску. Серед шляхів забезпечення вказаних вимог є використання сучасних регульованих електроприводів. Розглянуто електромеханічну систему з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. На основі отриманої моделі в межах пакета прикладних програм MATLAB/Simulink проведено дослідження динамічних характеристик електропривода підвісної канатної дороги. Надано аналіз характеру розподілу динамічної похибки за швидкістю руху та втрат потужності залежно від навантаження та швидкості переміщення канатного тягового елемента транспортної системи. Наведені результати надають змогу обирати раціональні електроприводи для систем безперервного транспорту з канатними тяговими елементами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.373 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Печеник М. В. 
Аналіз характеру відпрацювання динамічної похибки за швидкістю електромеханічної системи, спричиненої штучною зміною навантаження в автоматизованому комплексі металообробки [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, С. О. Маліборський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 5. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_5_16
Сформульована мета роботи та задача дослідження особливостей використання конвеєрів з гнучким тяговим елементом в сучасних системах автоматизованої металообробки. Подано технологічну схему металообробного комплексу, який виконує операції без втручання людини. Показано актуальність використання конвеєрів в процесах, де вимагається точне відпрацювання у разі штучного переміщення вантажу. З використанням пакету прикладних програм MatLab Simulink досліджено модель електромеханічної системи конвеєра з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. Виконано дослідження статичних та динамічних характеристик транспортного конвеєра комплексу металообробки. На основі аналізу статичних та динамічних режимів роботи конвеєра, побудовано діаграму навантаження привода, проведено дослідження характеру зміни амплітуди максимальної похибки за штучного змінення статичного моменту. Зазначено, що внаслідок послідовного оброблення заготовок деталей на лінії їх вага зменшується, що зумовлює зменшення максимальної похибки за швидкістю тягового елемента. За допомогою отриманих результатів виконано дослідження поведінки системи для двох випадків - з максимальною та мінімальною продуктивністю лінії. За отриманими залежностями визначено, що система залишається стійкою за наявності високочастотної зміни штучного навантаження. Встановлено, що у випадку високої продуктивності транспортна система працює стійко, параметри її не виходять за межі встановлених вимог (максимальна динамічна похибка не перевищує 3 % від номінальної швидкості транспортного механізму), і тому використання конвеєра з векторним керуванням в автоматизованій лінії металообробки є доцільним. Отримані результати дозволили рекомендувати в проектуванні автоматизованих ліній металообробки використання стрічкових конвеєрів з векторно-керованими асинхронними електродвигунами для транспортування деталей і заготовок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.152 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Печеник М. В. 
Дослідження режимів роботи турбомеханізмів за використання каскадної схеми включення насосів [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, І. В. Худя // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 6. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_6_6
Проведено аналіз режимів роботи системи водопостачання житлового будинку, визначені принципи побудови насосних агрегатів. Розглянуто каскадну схему насосної установки з паралельним вмиканням двох відцентрових насосів половинної потужності, один з яких регульований, інший має тільки систему плавного пуску. Оскільки графік споживання води нерівномірний упродовж доби та сезону року, то виникає завдання забезпечення максимально ефективного виконання цього графіка з урахуванням коефіцієнта нерівномірності. Розроблено три типи графіків добового споживання, відповідно, для літнього, весняного та зимового періодів року. Запропонована функціональна схема електромеханічної системи двокаскадної насосної установки, яка забезпечує стабілізацію напору. Це дозволяє знизити вірогідність виникнення досить великих динамічних збурень гідравлічної мережі та виключити можливість виходу з ладу запірної арматури та розгерметизацію системи водопостачання житлового будинку. Забезпечено підтримання напору гідромережі на заданому рівні. За допомогою бібліотеки SimHydraulics пакета прикладних програм MatLab розроблено модель для дослідження динамічних та статичних режимів роботи каскадної насосної установки. Ця модель дозволяє з високою точністю врахувати характеристики елементів гідромережі (згини, діаметри та довжину трубопроводів, запірну арматуру та ін.) та отримати реальну характеристику зміни її опору в процесі регулювання продуктивності насосної системи. Проаналізовано результати дослідження рівня відпрацювання максимальної динамічної похибки по напору, спричинену зміненням рівня споживання води протягом доби та пори року. На основі результатів дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи насосного агрегату, з використанням системи стабілізації напору гідравлічної мережі, проаналізовано характер зміни активної і механічної потужності, визначено рівень втрат енергії в статичних режимах роботи. Визначено доцільність використання каскадної схеми насосної установки за наявності системи стабілізації тиску та моделі з урахуванням точних характеристик гідравлічної мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.63 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського